Hozzáadva: Slime Block (Nyálka Blokk) [Barkácsolás]
          A Játékosok és a Mobok pattognak rajta.

• Hozzáadva: Granite (Gránit) [Barkácsolás]

• Hozzáadva: Diorite (Dioit) [Barkácsolás]

• Hozzáadva: Andesite (Andezit) [Barkácsolás]

• Hozzáadva: Polished Granite (Feldolgozott Gránit) [Barkácsolás]

• Hozzáadva: Polished Diorite (Feldolgozott Diorit) [Barkácsolás]

• Hozzáadva: Polished Andesite (Feldolgozott Andezit) [Barkácsolás]

• Új Barkácsolás recept: Stone Bricks (Kő Tégla) [Barkácsolás]

• Új Barkácsolás recept: Mossy Stone Bricks (Mohás Kő Tégla) [Barkácsolás]

• Új Barkácsolás recept: Chiseled Stone Bricks (Vésett Kő Tégla) [Barkácsolás]

• Hozzáadva: Új Splash Szöveg
          That’s Numberwang!

• A Mocsarakban a fák máshogy állnak össze.

• Chat kommunikáció átdolgozva / Action Bar (Cselekvési Sáv) hozzáadva.
          Az Action Bar üzenet mindig megjelenik, de a rendes Chat rendszer csak beállításokkal.

• Az 'F3' már megmutatja hogy melyik tengelyhez van, szembe követően az irány.

• A '/clear' parancs már képes egy tétel törlésére, illetve korlátozni az NBT adatokat.
          Megjegyzés: Maximális tétel eltávolítás száma nem működik.

• Hozzáadva: Entity Selectors.
          Ez a parnacs képes a Parancs Blokkban kiválasztani egy adott típust, jele: @e.
          A '/kill' parancs használható az Entity Selectors-al.
          Használata: /kill @e[type=!Player] a Player hejére bármilyen típus írható, mint például: Pig.

• Hozzáadva: CanDestroy NBT eszközök.
          Be lehet vele állítani hogy melyik Blokkokat lehessen széttörni.

• Kiegyensúlyozva a Falusiakkal való kereskedés.

• Enchant (Varázslás) rendszer módosítva.
          Varázslás költsége 1 és 3 szint közöttre csökkentve.
          A Varázsláshoz már eszközöket is kell használni. (Kép, Másik Kép)
          A Szintlépés több időt vesz igénybe.
          Csökkentve az üllő általi költségek.

• A Világ nehézségét el lehet menteni. (Kép)

• Az ajtó már halmozható 64-ig, illetve egy barkácsolás 3 ajtót ad.

• Nem lassul a játék ha a másik világ eléggé forgalmas.

• A '/blockdata' parancs összevonja a meglévő, és a mellékelt adatokat.



BugFixek:

• Javítva néhány átláthatósági hiba a Blokkoknál.
• Javítva: A Falusiak figyelmen kívül hagyják az NBT eszközöket.
• Javítva: A Zombik az összes Falusit megölik Hard nehézségi fokon.
• Javítva: A Mobok képesek mozogni Észak-Nyugatra.
• Javítva néhány Szerver Chat-ben megjelenő Teljesítmény probléma.
• Javítva néhány Force Unicode betűtípus hiba.
• Javítva a "Régi Grafikus Kártya!" felirat a képernyőn.
• Javítva néhány összeomlás.
• Javítva: Kölcsönhatásban álló Falusiak miatt összeomlik a játék.
• Javítva az NPE amikor generálja a Chunk-okat.
• Javítva a '/kill' parnacs hibái.
• Javítva egy NPE amikor összeomlik egy világ.
• Javítva az NPE általi érvénytelen Biome ID.
• Javítva az NPE miközben generálja a Biome-okat.
• Javítva: Levelek színe nem változik a Biome-okban.
• Javítva: Nem működött az összes '@' parancs.
• Javítva: IndexOutOfBoundsException nem működik renderelés közben.
• Javítva a '/clear' parancs néhány hibája.
• Javítva a '/blockdata' parancs nem frissül vizuálisan.
• Javítva: áramló folyadék minden irányban.
• Javítva: Tavakból sokat generál a világ.
• Javítva néhány Eredményjelzővel kapcsolatos hiba.



Újabb bejegyzés
« Elöző bejegyzés
Régebbi bejegyzés
Következő bejegyzés »
0 Megjegyzés