Redstone Logikai Kapuk

Üdvözletem!


Mostanában volt már egy-két cikk a redstone-ról. Volt bemutató, volt tutorial. Nos ez is egy ilyen útmutató akar lenni.


A mostani témánk a Redstone Logikai Kapuk! Ezekből a kapukból 9 van összesen amiknek befogom mutatni az építését.











Az első a NOT kapu ami a legyegyszerűbb kapu mindközül. Mivel megfordítja a bejövő jelet, így jelfordítónak is hívjuk. 


Az egyszerű NOT kapu


A második az AND kapu. Akkor ad jelet ha mind a két kapcsoló bekapcsolt állapotban van.




AND kapu
A harmadik a NAND kapu ami egy megfordított AND kapu azaz, ha a kapcsolók bekapcsolt állapotban vannak, akkor nem ad ki jelet. A másik esetben, pedig ad jelet.


NAND kapu
A negyedik az OR kapu ami, akkor ad jelet, ha legalább egy a kapcsolókból bekapcsolt állapotban van.


OR kapu
Az ötödik a NOR kapu ami egy megfordított OR kapu, szóval, akkor nem ad jelet, ha legalább egy kapcsoló bekapcsolt állapotban, de, akkor add jelet, ha mindkét kapcsoló kikapcsolt állapotban van.


NOR kapu
A hatodik a XOR kapu, ami akkor az egyik kapcsoló kikapcsolt a másik pedig bekapcsolt állapotban van.


XOR kapu
A hetedik a XNOR kapu, ami, akkor ad jelet, ha mindkét kapcsoló kikapcsolt vagy bekapcsolt állapotban van.


XNOR kapu
A nyolcadik a Gyors Pulzáló ami nagyon gyorsan váltogatja a jelet. A Gyors Pulzáló jele túl gyors a jelismétlőknek.


Gyors Pulzáló
A kilencedik, ami egyben az utolsó is az az Órajel jelismétlők nélkül.  A jel itt körbe körbe megy, de nem túl gyorsan.


Órajel


Köszönöm, hogy végigolvastad a posztomat és, hogy nem aludtál el ezalatt.


Sziasztok, én Andry voltam, és a velő legyen veletek.

Újabb bejegyzés
« Elöző bejegyzés
Régebbi bejegyzés
Következő bejegyzés »
1 Megjegyzés
avatar

Néha kicsit megzavarodtam :D De szerintem nagyon jó lett, fogom is használni az építményeimnél :)

Válasz