Játék a Mojang Dolgozóival

Sziasztok én Andry vagyok, és most egy érdekes levelet kaptam aminap a MC Pro Hosting-tól akitől van már egy privát szerverem egy jó ideje. A levél tartalmát megtekinthetik a folytatásban.



















Nos gondolom sok minecraftos álma az, hogy játsszon vagy találkozzon a Mojang Dolgozóival, mind azokkal aki megcsinálták nekünk ezt a játékot. Akik hónapokon át dolgoztak csak a mi szórakozásunkért.
A fent említett levél egy két érdekességet mond nekem ami nektek is tetszeni fog.

"Kik: Minecraftosok
 Mi: Minecraft Death-ban szerver event
 Hol: Deathban server - IP: hardcore.marc.mcprohosting.com
 Mikor: Vasárnap, Augusztus 12-e, 10 óra PST szerint(nálunk 19:00)
 Miért: A jókedvért.

Az event nagyon kockázato és nagy díjú. Elrejtve a szerveren valóvilági díjak vannak. De figyelj oda! Miközben keresed a díjakat más játékosok is ott vannak és meghalsz akkor véged a játéknak. 

A nagydíjak között van egy életreszóló 12 játékossal ellátott szerver az MCProHosting-tól.

Minden játékos pár alapkajával, tárggyal és felszereléssel. Egyensúlyozd ki a keresésed azzal, hogy felkészülsz a védekezésre más játékosok ellen. A Mojang dolgozói valami hasznosat dobnak halálkor, de örökké újjáéledhetnek.


The event will be livestreamed from www.twitch.tv/Marc_IRL
. If you have any questions, let me know at www.twitter.com/Marc_IRL


Az esemény livestreamelve lesz itt. Ha valami kérdésed van tedd fel itt itt."

Nos én kaptam ezt  levelet és mivel Marc is kitweetelte így valószínűleg publikus az event. Szóval ti is jöhettek. Az Event nem törtes, így csak azok jöhetnek akik megvették a játékot! Nem tudom biztosan, hogy az esemény whitelistes-e lesz, hogy csak a meghívottak vegyenek részt. Ez nem derül ki se abból az e-mail-ból amit kaptam és abból se amit Marc közzétett. Én csak azt a részt fordítottam le amit Marc közzétett, de semmi extra különbség nincs a kettő között. Viszont:

Figyelem! A szerver angol! Figyelem!

Remélem mindenki megértette, hogy ezzel mire célzok. Ennyi lenne a mai poszt. Várunk a szerveren.

Sziaszttok én Andry voltam, és a velő legyen veletek, de komolyan csontvelő nélkül nehéz az élet.


Újabb bejegyzés
« Elöző bejegyzés
Régebbi bejegyzés
Következő bejegyzés »
0 Megjegyzés