Minecraft Világ Generálási Frissítés is az 1.7-ben!

A Mojang emberei bejelentették hogy a következő 1.7-es frissítésben átdolgozzák a Világ Generátor-t. Utoljára ilyen jelenlegű módosítás a világ generátorokkal kapcsolatban 2012 Márciusában, az 1.2 megjelenésével egy időben, a Dzsungel Biome miatt.

Az egyik indok ami miatt a Mojang nem szeret gyakran a Világ Generátor-hoz nyúlni az hogy ha egy kicsit is módosítanak a Generátor-on akkor a lenem generált részeken csíkok, óceánokból hirtelen hegységek, ez általában néhány játékost nem zavar, de akkor is egy idő után zavaró, és Mojang nem szeretné minden Minecraft játékost arra ösztönözni hogy új Map-et kezdjen.

Eddig három fő indok van amiért a Világ Generátort módosítani kell:
Túl nagy óceánok
Túlságosan véletlenszerű Biome elhelyezkedés
A Nem elég változatos világ

De természetesen az 1.7-ben új Biome-okat is bevezetnek, úgyhogy nekik is kell helyet keresni.
A Mojang-nak ezeket kell majd akkor át dolgoznia.

A lenti képeken látszik hogy nézni ki az 1.6-os, illetve hogyan fog kinézni az 1.7-es Map Generátor.

1.6
1.7















Minden Map 16384×12288 Block széles.
Újabb bejegyzés
« Elöző bejegyzés
Régebbi bejegyzés
Következő bejegyzés »
0 Megjegyzés