Herobrine

Ki is Herobrine?
Notch (Markus Person) halott testvére. De ezt a mai napig kézzel fogható bizonyítékokkal nem támasztották alá!

Miért félünk Herobrine-tól?
A Legenda szerint a játékosokat támadja meg gyémántkardal, és ládáikban turkál.

Mikor jelenik meg Herobrine?
Erre nincs pontos magyarázat, de a legenda szerint ha gyémánt van nálad, vagy valamikor bányásztál de nincs épp nálad. Illetve ha a látótávolságod Nagyon Rövidre van állítva.

Herobrine létezik?
Erre nincs válasz. Vannak képi és írási bizonyítékok amik őt igazolják, de lehet hogy hamisítvány mind.


Azért írok most már egy rég elfeledett témáról, mert az 1.6 megjelenését követően újból előjöttek a furcsaságok a játékban.

Egy játékos amikor az új 1.6-os frissítést töltötte le akkor egy hiba üzenetet kapott és az állt benne:


Fura. De lehet hogy hamisítvány.


A Másik tán fura eset: Amikor egy játékos a teljes verziójú 1.6.3-al játszott. Amikor ez lehetetlen. Azért mert a Mojang kihagyta, és az 1.6.4-el folytatódott a lista. Így az 1.6.3 soha sem jelent meg. Akkor hogy játszhatott vele? De amikor újra el akarta indítani akkor csak az 1.6.4-et sikerült neki. Erről sajnos nincs képi bizonyíték. (Ez lehet nem Herobrine-t igazolja de akkor is fura.)

A Harmadik és egyben utolsó eset: Egy játékos épp barangolt Egyjátékos módban a világban amikor egy Havas Biome kellős közepén egy Sivatagi templom állt. Megszerette volna nézni a Map Seed-jét (/seed paranccsal) de amikor beírta a parancsot akkor a Minecraft bezáródott. Belépett egy másik világba de ott tökéletesen működött a /seed parancs, de amikor vissza akart menni a "különleges" pályára, akkor azt vette észre hogy nincs is benn a Mentések között. Megnézte a Minecraft mappájába de ott sem találta a pályát. És természetesen erről sincs kép. (Ez sem Herobrine-t igazolja, de lehet hogy Ő építette oda?)

Nem tudom, hogy mi a valóság és mi nem, azt én nem tudom eldönteni. Gyakorlatilag mindenki találgat, hogy ki vagy mi Herobrine. 


Herobrine a Minecraft Alfa verziójában vált híressé, amikor egy történet végig járta az internetet:

Egy új Játékos csatlakozott a Minecraft világához, még alig tudott valamit. Járkált a világban amikor egy másik játékost vett észre a messze távolban, akinek ugyan olyan ruházata volt, de a szeme fehér volt. A Játékos elindult a titokzatos alak után de hűlt helyét se lelte. Csak egy Üveg blokkot talált a helyén. Majd a Minecraft Fórumon erről egy bejegyzést osztott meg. De az egyik moderátor letiltotta, majd újra megírta a posztot, de megint törölték, és végül harmadszor is újra megírta, de akkor is törölték. Utána nézett hogy ki törölte és miért. És okot arra nem talált, csak azt hogy Herobrine nevű felhasználó törölte mind a háromszor. A Játékos azt hitte hogy valami szigorú Moderátor, és ezért írt egy levelet Notch-nak hogy "Ki ez a Herobrine?". Pár nap múlva kapott egy választ Notch-tól hogy:
"Herobirne a testvérem, de már nincs köztünk."

Több mese is létezik, de a fenti a legelterjedtebb.


Az Alpha és a Béta verzióban rengeteg Bug volt, és hogyha valaki talált egyet akkor felkiáltott:
Herobrine újra lecsapott!


Válogatásunk az eddig interneten keringő képek közül:


 Herobrine Testközelben
 Egy emberi alak aki háttal áll
 Egy emberi alak aki a barlang másik végén áll
És itt a legérdekesebb: Bárány akinek nincs szeme.

A Monda szerint amelyik Mobnak nincs szeme, akkor nincs lelke, és ha nincs lelke, akkor Herobrine elszívta tőle!



Majd minden egyes frissítés végén: Removed Herobrine


Újabb bejegyzés
« Elöző bejegyzés
Régebbi bejegyzés
Következő bejegyzés »
12 Megjegyzés
avatar

1.6.3 létezik a mai napig is.

Válasz
avatar

A Teljes verziós nem. (lásd: előző cikk)

Válasz
avatar

Minden egyes frissítés végén: -Removed Herobrine, vagyis Herobrine (ha benne van, ha nem) nem vették ki.

Válasz
avatar

Én is részese voltam egy ilyen esetnek(nem lehetett utánna megnyitni a mine-t, és ezt az üzenetet kaptam:
DID YOU SEE ANYTHING?

Ha valaki tudja mit jelent, kérem írjon rám.

Válasz
avatar

DID YOU SEE ANYTHING?
Asszem azt jelenti: Láttál valamit?

Válasz
avatar

Komolyan ez egyre félelmetesebb ...

Válasz
avatar

Egyszer megpróbáltam megidézni HeroBrine - t. Lementem a bányámba, találtam smaragdot. beraktam az ender ládámba, és reggel eltűnt....
Megnéztem a HeroBrine megidézése által csinált, hogy mondjam... szobromat, és csak egy robbanás nyomot láttam... se kép, se hang, és kilépett.
ha valaki tud erre valamit mondani nekem, hogy mit csináltam, vagy hogy mi történt, az jelezzen légyszi !

Válasz
avatar

Én 1 napon játszottam a minecraftal mikor megtudtam Herobrine-ről, rögtön meg akartam idézni. Elindultam bányászni a kis bányámban mikor egy 2x2-es lyukat vettem észre. Bementem csupa sötét volt. Mikor a vége fele voltam 1 kanyar volt, befordultam, és ott ált előttem. 2 másodperc múlva be crashelt a minecraftom és ezt írta ki: Is Herobrine! Game over! Kikapcsolt a gépem is. újra indítottam ,s mikor bekapcsol látom nincs minecraft. Le lett türülve de ki türülte le? Azóta keresem a rendes minecraftot de nem találom ha valaki ide le tudná irni a linkjét megköszönném, és ha lehet ne a minecraft.net-es minecraftot.

Válasz
avatar

Nos velem az történ hogy ugye egy napon a minecraft alphában kimegyek a háztetőmre elnézek távolra és ott látok egy olyan skint mint a steve aki ugy sétált mint az alapjátékos a fejét nemláttam mert oldalt volt nekem de eltűnt. Egy régebbi alkalommal a házam előtt vol egy 2X2 es gödör amiben kétoldalt voltak folyosók.

Válasz
avatar

Jézusom..Ez komoly vagy csak kitaláltad? Sercegés volt amikor a gép kikapcsolt? És hogy írta ki hogy Is Herobrine GAME OVER? Képet tudsz küldeni? Megköszönném. Azóta letöltötted a Minecraftot újra? HEROBRINE ÍRTA HOGY GAME OVER?? ?…

Válasz
avatar

Velem egyszer az történt,hogy 1.5.2-ben találtam egy ilyen lyukat a hegyben és éreztem,hogy valaki figyel és követ! Hátra fordultam és ott állt Herobrine. Ijedtemben elfordultam és miután erőt szedtem magamba és hátranéztem nem állt ott semmi!

Válasz
avatar

nem tudom mi folyik itt,de én egyre jobban félek!Lehet hogy csak egy legenda,de lehet hogy Herobrine létezik

Válasz